2009. április 17., péntek

Karkötők és Fülbevalók

A karkötőt Csornán vásároltam a Renátó nevű bizsuboltban, a fül Abevalót pedig Győrben az Árkádbana Jeans Club-ban .

Nagyon szertem mindkettőt, és elég sokat hordom őket mivel a fekete szín az egyik kedvencem, és bármilyen színű ruhához feltehető.


Ezt a karkötőt és a nagyobb fülbevalót Csornán a kedvenc divatbutikbomban (Angel-be) vásároltam.

A másik fülbevalót Mosonmagyaróváron a Magyar utcában vettem( de ezt nem hordom amióta megvan a nagyobb fülbevaló - Ugyhogy, ha téged érdekel....Irj!)

Júúúj, hát ezt a 2 darabot nagyon imádom. Mindkettőt Csornán az Angel-be(divatbutik) vásároltam, még tavaly nyáron.

Amint látható a képen is a karkötő gyöngyei, nem megszokott formájúak, de műanyagok, és csak egy egyszerű gumira vannak felfűzve.
A fülbevalóban nyomott négyzet alakú minták vannak(ez a képen nem látszik)


Az itt látható aranyozott karkötőt és fülbevalót Csornán vásároltam a Tesco-ban található bizsu boltban.LuciaMondi termékek.

A karkötő 3 részből tevődik össze, 2 mattosabb( mint a hozzá tartozó fülbevaló) és 1 fényesebb darabból áll.


Mihez szoktam viselni?
Hát öszintén szolva nem sok mindenhez:)
Kizárolag arany csillogó felsőkhöz





Ez a karkötő és a fülbevaló nagyon kedves számomra, mivel tavaly kaptam a barátnőimtől születésnapomra(és mivel ajándék nemtudom, hogy hol vásárolták)
A fényképen talán annyira nem látszik, de mindkettő ezüstös színű.

Mihez szoktam viselni?
mivel ezüstös nem csak sportos de elegánsabb ruhákhoz is fel szoktam tenni őket:
- fehérhez
- feketéhez
-és színes felsőkhöz is , mert véleményem szerint ez a szín mindenhez megy.

A képen látható karkötőt és fülbevalót együtt vásároltam Győrben (a szökőkút utcájában lévő bizsu boltban) Már régóta vágytam egy ilyen, mígnem egy szép napsütéses nyári délután megláttam és "beleszerettem".

A karkötő méregzöld gyöngyökből áll melyek egy erős damil szerűségre vannak felfűzve.
A fülbevaló pillangó formájú, és két színből tevődik össze: méregzöld és egy árnyalattal világosabb zöldből.

Mihez szoktam viselni?
-fehér
-zöld
-élénk citromsárga felsőkhöz





0 megjegyzés: