2009. április 17., péntek

Fülbevalók és Nyakláncok

Ezt a nyakláncot és fülbevalót, AVON katalógusból rendeltem. Először féltem tőle, hogy majd biztos nem olyan lesz amilyennek a katalógusban látszik, de kellemesen csalódtam.

Ami nagyon tetszik ebben a garnitúrában, hogy akár másféle bizsukkal is tudom kombinálni.
Pl: A nyakláncban fehér, törtfehér, és aranyozott, valamint világos barna gyöngyök vannak, így akár egy egyszerű fehér, aranyozott, vagy világosbarna "bogyós" fülbevalóval is lehet viselni.


Hát igen, őszintén szólva ez a nyaklánc és a fülbevaló azon darabok közé tartozik, mely még soha nem volt rajtam.Nagyon tetszik meg minden, de amikor egyszer felpróbáltam 30 évesnek éreztem benn magam:)
A nyakláncot nagyon érdekessé teszi a közepén látható jégcsap alakú gyöngy.


Ez egy kifejezetten elegáns nyaklánc és fülbevaló, melyet Győrben a Baross úton vásároltam.


A nyakláncról érdemes lenne pár szót mondani, ugyanis nehézkes volt választás.
Emlékszem, hogy 15 féle fehér gyöngysort tettek ki elém.
Húúúú, most mi lesz?Mennyi időt fogok én itt tölteni?-gondoltam magamba.

Egyszer csak betoppant a boltba egy szintén bizsu-mániás osztály társam, aki rámutatott erre a darabra, és én hallgattam rá, amit nem bánok, mert különleges ez a nyaklánc, és meglehetősen sokat hordom.

A fülbevalót, ami fölötte látható a nyaklánc megvásárlását követő 7-n vettem, de nem Győrben, hanem Bősárkányban.


Ezt a kollekciót a barátnőm hozta nekem a Balatonról.


A nyaklánc 3 soros ,egészen apró gyöngyökből áll, és ezek között találhatók érdekes formájú nagyobb gyöngyök.


A 1-1 fülbevaló mindössze egy szem nagyobbacsak a gyöngyből áll (ugyanolyanból mint a nyakláncban található nagyobb gyöngyök)
Ha jól szemügyre veszed, ezt még te is eltudnád készíteni.

0 megjegyzés: